Vyšití loga na podhlavník židle – budujte svoji značku i offline
Dámy, pánové, blíží se konec roku a my nepolevujeme a přinášíme vám další várku tipů, jak si vylepšit kancelář a zvýšit komfort při práci. Asi uhodnete, čeho se bude náš článek týkat. Jsme Peška, židle dneška, a proto bude řeč o židlích. Ale podíváme se na ně trochu z jiné strany.
Zatímco většinou se soustředíme na to, jak vybrat židle, na kterých se zdravě sedí, jsou komfortní a dá se na nich pracovat i několik hodin denně, dnes se podíváme na židli jako součást firemní prezentace.
Naše židle vyrábíme ručně v Plzni, můžeme je proto snadno personalizovat
Naše kancelářské židle a manažerská křesla vyrábíme v Plzni v Bukovci, a proto je dokážeme pro naše klienty personalizovat. Nejčastější personalizací pro firemní zakázky jsou výšivky na podhlavníky. Na přání vám na vámi vybranou židli vyšijeme například i logo firmy. Logo na křesle je zdánlivě drobným detailem, který ale umí velké věci. S logem na židli dáváte jednak najevo, že vám záleží i na detailech, že si potrpíte na tom, aby vše ladilo, ale také tak říkáte celému světu, že vám záleží na vaší firmě. |
Jak budovat značku v offline prostředí?
Budování značky, tzv. branding, je samostatnou marketingovou disciplínou. Značka se dá budovat různými způsoby – online například prezentací na sociálních sítích, webovými stránkami apod. V offline prostředí podporuje značku například sladění stejnokrojů zaměstnanců, vytvoření příjemného prostředí pro klienty i zaměstnance, ale právě také i personalizování firemního nábytku.
Uvědomte si, jakou cestu urazí klient, který se dostane na vaši pobočku či do vaší kanceláře. Zpravidla reaguje na promyšlenou marketingovou nabídku. Ať už se jedná o reakci na reklamu, nebo na telefonát vašich obchodních zástupců, už v tuto chvíli vás to stálo jisté finanční náklady. Na druhou stranu, pokud klient překročil práh vaší pobočky, odvedli jste zatím dobrou práci. Nedovolte proto, aby toto úsilí přišlo vniveč, a postarejte se o to, aby dojem z vašich firemních prostor byl dokonalý.
Vyšité logo na podhlavníku židle – ukažte světu, že vám na firmě záleží
Logo na podhlavníku kancelářské židle nebo manažerského křesla je skvělým způsobem, jak dát najevo, že jste opravdoví srdcaři a na vaší firmě vám záleží. Logo vyšíváme přímo do potahu – ať už se jedná o textil, eko kůži nebo pravou kůži, nic není problém. Nastříhaný kus textilu nebo kůže vkládáme přímo do speciálního profesionálního vyšívacího stroje, který pracuje na základě dat, která do jeho programu zadáme. Od vás nám bude stačit jen logo v křivkách. Nelekejte se, že nevíte, co to je, a nic takového určitě nemáte. Pokud vám logo zpracovával profesionální designér, jistě logo v křivkách máte – třeba o tom jen nevíte. Proto nám zavolejte a my vám už poradíme, jak se v podkladech od designéra vyznat. |
Loga vyšíváme na speciálních profesionálních vyšívacích strojích
Jakmile je logo vyšito, zkontrolujeme, jestli je vše 100% perfektní, a práce na vaší personalizované kancelářské židli může pokračovat směle dál. Naši čalouníci sešijí dílce čalounění a vrhají se na potahování vaší židle.
Chcete také zapracovat na offline budování vaší značky? Toužíte si svůj firemní prostor vymazlit k dokonalosti? Manažerské křeslo nebo kancelářská židle s vyšitým logem je skvělým způsobem, jak dát najevo, že svojí firmou doslova žijete!